Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Ministr zdravotnictví plánuje razantně omezit reklamu na alkohol. V reklamě by již nesměly být žádné živé bytosti, vysílat by se mohla pouze mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní. To by mělo zaznít v novém zákonu o regulaci reklamy z dílny Ministerstva zdravotnictví. Alkohol by neměl být ukazován jako něco, co je součástí společnosti a při čem jsou lidé spokojeni. Znamenalo by to i konec reklam na víno a na akce spojené s vínem. S tím nesouhlasí vinaři a proti regulaci se bouří.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Nevím, co je to ta Eurodžungle, proč to nezveřejníte rovnou, když o tom píšete? https://www.parlamentnilisty.cz/profily/JUDr-Ondrej-Dostal-Ph-D-LL-M-156529/clanek/Pri-statni-hymne-si-natacela-videa-na-mobil-142504
TÝDEN V MÉDIÍCH Zatímco politici po volbách zvažují změny v systému koncesionářských poplatků, divác…