
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Ministr zdravotnictví plánuje razantně omezit reklamu na alkohol. V reklamě by již nesměly být žádné živé bytosti, vysílat by se mohla pouze mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní. To by mělo zaznít v novém zákonu o regulaci reklamy z dílny Ministerstva zdravotnictví. Alkohol by neměl být ukazován jako něco, co je součástí společnosti a při čem jsou lidé spokojeni. Znamenalo by to i konec reklam na víno a na akce spojené s vínem. S tím nesouhlasí vinaři a proti regulaci se bouří.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Jak by to jako vypadalo v praxi, protože to omezování tu je, i když ti, co se ho dopouští tvrdí opak. Problém taky je, že vás třeba nechají nechají říci svůj názor, ale vzápětí vás za něj nálepkují. Třeba tato vláda. Na takové případy by se postihy také vztahovaly? A jaká? A jak chcete postihnout om...
Interní průzkum Ministerstva vnitra, z něhož citoval novinář Jakub Zelenka, odkrývá pro současnou vl…