Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Ministr zdravotnictví plánuje razantně omezit reklamu na alkohol. V reklamě by již nesměly být žádné živé bytosti, vysílat by se mohla pouze mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní. To by mělo zaznít v novém zákonu o regulaci reklamy z dílny Ministerstva zdravotnictví. Alkohol by neměl být ukazován jako něco, co je součástí společnosti a při čem jsou lidé spokojeni. Znamenalo by to i konec reklam na víno a na akce spojené s vínem. S tím nesouhlasí vinaři a proti regulaci se bouří.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Protože jak jinak si vysvětlit, že na ně tak tlačí? Nebo myslíte, že prostě jen slepě věří zelené ideologii?
Tahají miliardy jako králíky z klobouku, slibují pečené holuby, chystají se vynaleznout kolo a objev…