Josef Kunc: Pojem Czechia se neujal, přiznejme si to

01.07.2019 19:45 | Zprávy

Až na výjimky se nikde nepoužívá, nikdo ho nechce nosit ani na reprezentačním dresu, ani použít při reprezentaci politické.

Josef Kunc: Pojem Czechia se neujal, přiznejme si to
Foto: ondřej šmerda design
Popisek: Asociace reklamních agentur iniciovala soutěž na logo České republiky s použitím krátkého názvu Česko. Tento návrh pochází od ondřej šmerda design

„Jméno Czechia se ve světě úspěšně šíří“. Ale kdež! Zní tak ovšem titulek článku, který vyšel v sobotu na Parlamentních listech. Jeho autorem je Petr Pavlínek (s textem stati se lze seznámit zde). Profesor sice ve výše zmiňovaném titulku okázale hýří optimismem, ale okamžitě sám sobě odpovídá protiargumenty, proč a kde všude se název Czechia nešíří. Výsledkem je opravdu pěkné a kultivované shrnutí od Petra Pavlínka, že se tento pojem prostě a jednoduše neuchytil. Až na výjimky se nikde nepoužívá, nikdo ho nechce nosit ani na reprezentačním dresu, ani použít při reprezentaci politické. A že se ztrapníme na EXPO 2020 v Dubaji? Čím? Nemyslím si to.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Zdravé školní jídelny a kvalitní výživa od útlého věku

Jsem jedině pro, ale uvědomujete si, že právě zdravou stranu si čím dál víc lidí nemůže dovolit? Vždyť už teď řada rodičů nemá ani peníze na školní obědy, a jestli by byli kvalitnější, což jsem pro, asi by byli i dražší, a tím pádem na ně nebude mít ještě víc lidí. Nebo máte snad řešení? Jaké?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Weigl: Kde je zakopaný pes

17:30 Jiří Weigl: Kde je zakopaný pes

Jedním z brizantních témat letošních voleb je blížící se zavedení systému obchodování s emisními pov…