„Film o znojemském historickém vinobraní byl na festivalu jediným filmem propagující Českou republiku, který byl ze čtyř set snímků do soutěže vybrán. S nadsázkou lze říci, že Znojmo bylo to jediné, co diváci z celé České republiky viděli,“ říká jeden z filmařů Vítězslav Otruba. Znojemský film soutěžil v kategorii „Country, Region, City“. „Ocenění jsme sice na tomto festivalu nezískali, ale i tak jsme pyšní na to, že se Znojmo propagovalo takhle daleko,“ dodává Otruba.
Propagaci si zaslouží i nové video z letošního Garage Designu, který proběhl v květnu v rámci Májových slavností a pochází opět z dílny bratrů Otrubů. Do garáží bývalého pivovaru se na dva dny nastěhovalo umění a design a pivovar se tak proměnil v pestrý trh autorských výrobků. „Myslím, že ve videu je krásně zachycena pohodová atmosféra celého Garage Designu. Nechybí ani záběry z PechaKucha Night nebo z férové snídaně,“ představuje film ředitel Znojemské Besedy František Koudela.
Právě Znojemská Beseda je zadavatelem videí. Natáčet se mají i další letošní kulturní akce. Tou nejbližší akcí je srpnový festival Znojmo žije divadlem!, jehož program představíme v nejbližší době.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: znojmocity.cz