Mission impossible na Čapáku...
... něco takového, aspoň dle mého názoru, bude "objasňování" toho, že hodnota reklamy, kterou si firmy holdingu Agrofert objednaly u Čapího hnízda (luxusní rezidence, sotva na dohled od silnice), byla v řádu stovek milionů (mimochodem, oblepit půlku republiky billboardy na volební kampaň stojí řádově desítky milionů).
Jak jsem opakovaně psal, je to jasný úkol pro finančák a možná i policii. Nemyslím si to jen já, ale i daňaři v Německu, kteří na podezřelé transakce upozornili české kolegy v roce 2014(!).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV