Pavera (TOP 09): Další superkampaň českým potravinám nepomůže

01.07.2015 6:29 | Zprávy
autor: PV

Z minulých let si jistě vzpomeneme na diskutabilní propagační akce v oblasti zemědělství, na které se vynaložily stovky milionů korun z veřejných peněz. A přínosy byly jen těžce postřehnutelné. Nyní se chystá nová kampaň na nové označení – „Česká potravina“. Na výrobcích se tak objeví další nové logo, které vše znepřehlední.

Pavera (TOP 09): Další superkampaň českým potravinám nepomůže
Foto: archiv starosty
Popisek: Mgr. Herbert Pavera (TOP 09) poslanec a starosta obce Bolatice

Kampaní a log na podporu českých potravin už je příliš. Nepřekvapilo by mě, kdyby chtělo Ministerstvo zemědělství udělat „superkampaň“ na to, jak se má spotřebitel vyznat v houštině log a všech kampaní. Mělo by si uvědomit, že jeho dosavadní snažení vede k opačnému výsledku – spotřebitelé se v kvantech informací ztrácejí, místo, aby jim pomáhaly při rozhodování o nákupu.

Jistě, spotřebitelé mají právo znát původ potravin a podporu českých výrobků vítám. Nicméně je potřeba si uvědomit, že již existuje celá řad log na podporu domácích, regionálních, ekologických a dalších potravin a kolem nich nepřeberné množství propagačních aktivit. Běžný pracující občan, který nemá čas vyhledávat podrobné informace a detailní rozdíly, musí bezradně tápat v houštině různých označení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Minčič (ODS): Od píky

17:38 Minčič (ODS): Od píky

Komentář člena ODS Liberec Jiřího Minčiče k aktuálnímu dění nejen ve straně, ale na politické pravic…