Za stavbu prodloužení metra trasy A do Motola bude muset Praha zaplatit ze svého rozpočtu více než se očekávalo. Vedení města i přes opakované proklamace není schopno zajistit účelné hospodaření s svěřenými prostředky obyvatel Prahy.
"Vše se točí kolem servisní společnosti IDS, která má připravovat a dohlížet na hladký průběh stavebních prací. Její opakované chyby v různých projektech se však město snaží neustále skrývat. Vazby mezi touto společností a členy Rady hlavního města Prahy z TOP09 jsou však veřejné známé. Místo, aby vedení města tyto vazby zpřetrhalo, snaží se naopak zbavovat lidí, kteří na chyby upozorňují. Z dopravního podniku musel proto odejít šéf auditorů Lukáš Wagenknecht, který má nejen zkušenosti v oblasti čerpání evropských fondů, ale je uznávaným odborníkem v oblasti auditu," upozorňuje Petr Štěpánek, předseda pražských zelených.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zeleni.cz