Mgr. Marta Semelová

  • KSČM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,62. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová vložil nový článek

Kocourkov zvaný Praha

Nekonečný příběh tunelu Blanka, tanečky kolem karty Opencard, zašmodrchaná historie Škodova paláce, prapodivný nákup tramvají, neuvěřitelná smlouva s Veolií a další a další kauzy, smlouvy a nákupy, za které byly vyhozeny miliardové částky.

Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová vložil nový článek

Kocourkov zvaný Praha

Nekonečný příběh tunelu Blanka, tanečky kolem karty Opencard, zašmodrchaná historie Škodova paláce, prapodivný nákup tramvají, neuvěřitelná smlouva s Veolií a další a další kauzy, smlouvy a nákupy, za které byly vyhozeny miliardové částky...

Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová odpověděl na dotaz

Paní Semelová,

Dobrý den, vojenský konvoj USA, prezentovaný jako "demonstrace síly", nemá v ČR co dělat. Vláda svým souhlasem přispívá k eskalaci válečného konfliktu a hazarduje s bezpečností a světovým mírem.

Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová byl položen dotaz

Paní Semelová,

Dobrý den. Zákon považuje průjezd cizí armády do 24h a nad tento časový úsek, je to považováno za pobyt, což nepřísluší...

Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová vložil nový článek

Na aktuální téma

Atentát v Paříži zvedl vlnu emocí u nás i v okolních státech. Zároveň rozpoutal diskuzi politiků, politologů, komentátorů i běžných občanů. Zdvihla se vlna soucitu, rozhořčení i protestů a demonstrací.

Mgr. Marta Semelová
Mgr. Marta Semelová odpověděl na dotaz

inkluze ve školství

Dobrý den, jsem pro integraci zdravotně postižených dětí do běžné základní školy, pokud je to možné a prospěšné. Ne každé dítě však integrovat lze. Jsou děti, kterým integrace pomůže, jsou děti, které naopak může poškodit. Záleží na stupni a druhu postižení a podmínkách té které školy. Pro některé je proto vhodnější zařazení do šk