Výsledky GSK ve třetím čtvrtletí odrážely stabilní růst tržeb i dalších ekonomických ukazatelů v průběhu celého roku. Ten byl umožněn především realizovanými opatřeními v oblasti nákladové efektivity, restrukturalizace a integrace portfolia především v divizích Vaccines a Consumer Healthcare. Společnost navíc i nadále investovala do nových produktů, výzkumu a vývoje kandidátních léčiv.
„Další významný růst tržeb je jasným potvrzením toho, že nelehká strategická rozhodnutí učiněná v několika posledních letech, týkající se toho, na které terapeutické oblasti se zaměřit a investovat do nich, byla správná. Naší prioritou v nadcházejícím období bude uvedení tří nových produktů na trh – vakcíny proti pásovému oparu a dvou léčivých přípravků určených k léčbě chronické obstrukční plicní nemoci. To by mělo nadále posílit naše produktové portfolio a celkové ekonomické výsledky,“ říká Emma Boishardy, generální ředitelka české pobočky GSK.
Na celkových výsledcích společnosti se jednotlivé divize podílely následujícím způsobem: divize Pharmaceuticals, která vyrábí léky na předpis, zaznamenala 2% růst. Divize Consumer Healthcare, která vyrábí volně prodejné produkty pro zdravotní péči, si připsala rovněž 2% růst tržeb a divize Vaccines, která vyrábí očkovací látky, dosáhla stejných tržeb jako v předcházejícím období. Celková hodnota zisku na jednu akcii činila ve druhém čtvrtletí 24,8 pence.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva