ČEZ: Rekordní počet zákazníků pro ČEZ ESCO

24.01.2022 16:34 | Tisková zpráva

Rekordní počet zákazníků pro ČEZ ESCO. V posledním čtvrtletí 2021 zajistila společnost dodávky pro téměř 1900 firemních a městských zákazníků.

ČEZ: Rekordní počet zákazníků pro ČEZ ESCO
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ani firmám, městům a obcím se nevyhýbají současné turbulence na energetickém trhu, řada z nich tak hledá rychle nové dodavatele jak elektřiny, tak plynu. Jedním z důvodů je ukončení činnosti řady obchodníků, dalším například náhlé jednostranné a pro zákazníka nevýhodné změny podmínek smluv ze strany řady dalších dodavatelů. Společnost ČEZ ESCO tak vyhrála řadu výběrových řízení a získala velký počet nových zákazníků. Téměř 30 smluv pro města a obce uzavřela po aukcích elektrické energie, které probíhají na komoditní burze PXE, kde je povinností výherce nakoupit minimálně 70 % vysoutěženého objemu energie na velkoobchodním trhu, což výrazně omezuje cenové spekulace. Žádný zákazník, který uzavřel během loňského roku kontrakt na PXE, tak neskončil v režimu dodavatele poslední instance (DPI).

Konkrétně během posledního čtvrtletí 2021 k ČEZ ESCO přišlo 1244 zákazníků s více než 11 tisíci odběrnými místy, kteří zasmluvnili 1 380 GWh elektřiny, a 633 zákazníků s více než 1 600 odběrnými místy, kteří zasmluvnili 669 GWh plynu.

„Smlouvu na dodávky elektřiny nebo plynu od ČEZ ESCO pro rok 2022 uzavřelo během posledního čtvrtletí loňského roku téměř 1 900 zákazníků z řad firem, měst a obcí. Jsme rádi, že zákazníci vnímají ČEZ ESCO jako důvěryhodného a stabilního partnera v dodávkách energií, na kterého se mohou kdykoliv obrátit,“ uvádí Kamil Čermák, generální ředitel ČEZ ESCO.

Novými odběrateli elektřiny jsou například slavný výrobce nápojů Kofola, strojírenský holding Wikov, výrobce ozubených kol a mechanických převodovek, nebo významný tuzemský výrobce autodílů BRANO. Zákazníky ČEZ ESCO se také staly Středočeský kraj a řada měst a obcí, jako například Most, Opava nebo Mladá Boleslav.

„Během podzimu jsme připravovali více než 300 nabídek na dodávku elektřiny nebo plynu denně. Veškerou naši obchodní i provozní kapacitu jsme zaměřili na to, abychom dotčeným zákazníkům dokázali předkládat nabídky, uzavírat s nimi smlouvy a realizovat změny dodavatele. Síly spojil celý komoditní tým, ať už šlo o obchodníky, kolegy z back office, middle office, operátory našeho call centra či kolegy z podpory prodeje. Museli jsme také za provozu řešit úpravy našeho systému, v reakci na prominutí DPH u energií v listopadu a prosinci 2021. Jsem velmi rád, že jsme to zvládli a doufáme, že s námi budou naši noví zákazníci spokojení,“ vysvětluje Martin Ludvík, ředitel úseku Komoditní produkty a služby ČEZ ESCO.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

svobodná média

Dobrý den, fakt byste za obálku na časopisu, která nikoho neuráží někoho hnala k soudu? Kde je pak nějaká svoboda? A třeba Respekt je známý svými obálkami, kde jsou často i karikatury a je používána nadsázka, někdy i černý humor. To jste se už všichni politici zbláznili, že byste chtěli zasahovat do...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Pomoc obětem diskriminace je společný cíl ombudsmana i nevládních organizací

19:02 Ombudsman: Pomoc obětem diskriminace je společný cíl ombudsmana i nevládních organizací

Nevládní organizace pomáhají Romům, lidem s postižením, samoživitelkám nebo seniorům. Ombudsman prot…