Většina zjištění a doporučení ČŠI v této zprávě (zveřejněno ZDE) navazují na jednotlivé oblasti Strategie digitálního vzdělávání (více ZDE).
Česká školní inspekce kromě jiného doporučuje zvážit vytvoření státního informačního systému (IS) pro administraci školních agend zahrnujícího funkce stávajících produktů. K tomu se vyjadřuje náměstek ministra Jaroslav Fidrmuc: „Pracovní skupina Strategie digitálního vzdělávání toto řešení nedoporučuje. Stávající informační systémy, které jsou nabízeny komerčními subjekty, zahrnují i produkty, které se netýkají sběru statistických dat, ale např. formy platformy pro komunikaci s rodiči, komunikaci s žáky, tvorbu rozvrhů atd. Tyto systémy jsou dynamicky rozvíjeny a poskytovatelé neustále produkty inovují a vytvářejí další nové moduly. Vytvořením ‚centrálního IS‘ by MŠMT nebylo schopno dostát všem možnostem, které nabídka jednotlivých poskytovatelů přináší. Centrální IS jsou navíc málo pružné na inovaci.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
MŠMT , školství , ČŠI , Česká školní inspekce
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…