Dolní stanice výtahu bude umístěna na nástupišti mírně vpravo od jeho středové osy, necelých pět metrů před pevným schodištěm. Zastavěná plocha výtahové šachty na nástupišti bude po dokončení stavby činit 7,95 m2. Pohonná jednotka výtahu bude umístěna přímo ve výtahové šachtě.
Horní stanice výtahu bude umístěna ve vestibulu, za mozaikou za pevným schodištěm vedoucím na nástupiště. Přístup k horní stanici výtahu povede po stávajícím ochozu, který je vybudován po obou stranách a za pevným schodištěm vedoucím na nástupiště. Nájezd, resp. vstup na samotný ochoz je plně bezbariérový, bez jakéhokoliv výškového gradientu, tj. jeho podlaha je ve stejné úrovni jako zbytek vestibulu, který je bezbariérově spojen s uliční úrovní.
Výtah ve stanici metra Radlická bude jednokabinový s kapacitou pro 13 osob, maximální nosností 1000 kilogramů, rychlostí 1 m/s, zrychlením, resp. zpomalením 0,5 m/s a zdvihem 5 metrů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva