„Naším cílem je poskytnout cestujícím v rámci každé ze sedmi obchodních jednotek vše, co by se jim mohlo hodit během letu a dalších cest. Jde tedy o maloobchodní prodej se sortimentem tzv. travel essentials. Řadíme sem nabídku drobnějších produktů, jako je například tisk, tabákové výrobky, menší občerstvení nebo různé cestovní doplňky,“ popisuje možnou budoucí nabídku pro cestující Jiří Petržilka, výkonný ředitel neleteckého obchodu Letiště Praha.
Provozovatel obchodů má vzejít z koncesního řízení, které nyní letiště vypsalo. Od uchazečů se požaduje, aby provozovali obchodní činnost v segmentu „travel essentials“ nepřetržitě v posledních pěti letech. Současně musí mít za poslední tři roky alespoň 30 obchodů se sortimentem „travel essentials“, z nichž se minimálně dva nacházejí na významných dopravních uzlech (letiště, vlaková či autobusová nádraží).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva