iStyle otevírá v Praze další prodejnu Apple

13.06.2012 10:00 | Zprávy

Logo nakousnutého jablka, firma Apple, i letos zůstává na prvním místě nejcennějších značek světa. Podle žebříčku BrandZ TOP 100, který sestavuje společnost Millward Brown od roku 2006, stoupla hodnota značky Apple za poslední rok o třicet miliard na 183 miliard dolarů.

iStyle otevírá v Praze další prodejnu Apple
Foto: Apple
Popisek: Logo firmy Apple

Jeho letošní polepšení se navíc skoro rovná hodnotě devatenácté nejdražší značky, americké sociální sítě Facebook. ?Na druhém místě se umístila značka IBM s hodnotou 116 miliard dolarů, čímž posunula Google na třetí místo.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

7:14 AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

Prohlášení AMSP ČR k návrhu Evropské komise ohledně cíle snížení emisí CO2 o 90 % do roku 2040