Hosté v přímém přenosu odpovídali na otázky moderátora pořadu Jaromíra Soukupa, ale jak je zvykem u lidí v publiku, do kterého byli pozváni příznivci jednotlivých politických stran a kandidátů, docházelo k názorovým střetům, jež jsou v rámci diskuse velmi žádané, což se podle informací serveru Týden.cz nakonec nejvíce projevilo na sledovanosti dílu.
Premiéru tohoto dílu totiž sledovalo přes čtvrt milionu diváků. Od začátku pořadu se sledovanost zvyšovala, a to až k maximu 433 tisíc diváků. Tři minuty v kuse jej dokonce sledovalo 630 tisíc diváků, a stal se tak nejsledovanějším pořadem stanice.
„Velmi mě těší, že jsme první novoroční Arénu Jaromíra Soukupa odstartovali takto rekordním číslem. Náš styl politickodiskusních formátů, který podle mého na českých obrazovkách doposud chyběl, si našel opravdu velkou oblibu u diváků, což potvrzuje i fakt, že Skupina Barrandov v roce 2017 posílila na své dosavadní maximum, kdy všechny její stanice dosáhly svých historicky nejlepších výsledků. Meziroční nárůst skupiny o 18 procent je dokonce nejvyšší na trhu,“ neskrýval radost z úspěchu generální ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab