To ukončilo předchozí dvě části, kdy se na jaře uskutečnil monitoring skutečného zatížení opavských ulic, parkovišť, chodníků, cyklostezek a všech dalších dopravních staveb, zjišťovaly se požadavky na budoucí řešení jednotlivých druhů dopravy a mobility. Občané byli zapojeni do průzkumu dopravního chování. Od listopadu pracuje tým na strategii a návrhu. Součástí prací byla elektronická i papírová dotazníková kampaň mezi občany města, jejíž výsledky byly diskutovány na jednání.
„Při přípravě plánu mobility jsme vycházeli z předchozí spolupráce s městem, která zde byla do roku 2013. Po podrobném průzkumu aktuálního stavu dopravy, ale i pěší či cyklistické mobility, jsme vytvořili širší pracovní tým, ve kterém vedle zástupců vedení města, odborníků z magistrátních odborů, zabývajících se mobilitou a hlavního architekta, byla zastoupena také policie, dopravní podnik, ODIS, cyklokoordinátor a další specialisté, kteří k opavské dopravě mají profesní vztah. Zjistil jsem, že město realizovalo mnoho z plánu mobility schváleného v roce 2015 a v tomto úsilí je potřeba dále pokračovat,“ vysvětlil vedoucí projektu PUMM Petr Macejka ze společnosti UDIMO, se kterou město dlouhodobě spolupracuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV