Největší a nejdůležitější změnou je bezbariérovost celého prostoru. V tomto směru se město snaží postupovat i v jiných částech města, například výstavbou bezbariérových chodníků. Kromě samotného přestupního terminálu byla také vybudována související záchytná parkoviště s návazností na veřejnou hromadnou dopravu. Vznikly tedy systémy parkování P+R (parkoviště pro osobní vozy s možností přestupu na veřejnou hromadnou dopravu), K+R (forma kombinované přepravy s návazností individuální automobilové dopravy na veřejnou hromadou dopravu) a B+R (prostor pro bezpečné uschování jízdního kola s možností přestupu na veřejnou hromadnou dopravu). Na zrekonstruovaných plochách bude nyní v území k dispozici 60 parkovacích míst pro automobily a přes 20 stojanů pro jízdní kola.
Součástí nově vzniklého prostoru je také zděný stánek s tiskovinami a občerstvením nebo veřejné bezobslužné WC, které zároveň splňuje podmínky využití imobilními občany, jenž mohou využít tzv. euro klíče. V neposlední řadě došlo také ke zbudování nového chodníku zajišťující bezpečný průchod chodců z prostoru nádraží až k přilehlému sídlišti (ulice Marie Majerové, Bří Čapků, Tovární, Marie Pujmanové apod.)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV