Pravda je ta, že D47 má problémy, dochází zde ke zvlnění. Je to ale způsobeno tím, že investor - Ředitelství silnic a dálnic - chtěl ušetřit. Na jednu z vrstev se tak nepoužilo kamenivo, jehož dovoz by se prodražil, ale struska. A zřejmě to je ten největší problém.
Osobně se nedomnívám, že by došlo k nějakému zásadnímu narušení technologického procesu, ostatně to by měly prokázat teprve sondy, na které by měly dohlížet obě strany. Není totiž možné, aby jedna strana tvrdila, že je všechno úplně špatně, a druhá, že je všechno úplně v pořádku. Prostě je třeba objektivně zjistit, co je příčinou zvlnění. Já osobně si myslím, že to je tím, že se jako jedna z vrstev použila struska, která má trochu jiné vlastnosti než kamenivo a která může za nepříznivých podmínek způsobit zvlnění.
Každopádně je třeba se dohodnout, jakým způsobem se provede oprava tak, aby byla co nejefektivnější, nejlevnější a aby to byla oprava, která zajistí standardní kvalitu dálnice.
Ing. Pavel HOJDA, stínový ministr dopravy, průmyslu a obchodu (KSČM)
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kscm.cz