INFORMACE K ŽELEZNIČNÍMU NEŠTĚSTÍ V PARDUBICÍCH
Nedávná železniční nehoda v Pardubicích vyvolala ve společnosti mnoho otázek. Co vedlo k této nehodě? A proč není zabezpečen železniční uzel, který byl za miliardy modernizován? To jsou jedny z mnoha otázek, které mi píšete. Nerad bych vynášel unáhlené soudy, přeci jenom si raději počkejme na závěry oficiálního vyšetřování této tragédie. Přesto ale některé otázky můžeme zodpovědět již nyní. Nabízím vám proto svůj pohled na celou situaci.
Projekt rekonstrukce železničního uzlu Pardubice se připravoval řadu let. Akce se začala projektovat již od roku 2014 a výstavba začala v roce 2020. Mohu konstatovat, že se jedná o jednu z nejsložitějších železničních modernizací v České republice. Zhotovitel se musel vypořádat hlavně s tím, že stavební práce probíhaly za plného provozu na hlavním koridoru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k postoji k Ukrajině ve střední Evropě.
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů