Debatovat o nádraží můžeme dalších sto let, já bych zde s dovolením sepsal několik bodů, proč dlouhodobě preferuji variantu A, čili nádraží U řeky.
1. Připravenost projektu:
2. Doba a průběh výstavby
Studie proveditelnosti předpokládá dobu výstavby v obou variantách cca 6 let. Je ale potřeba si uvědomit, že v tomto časovém úseku není obsažena doba potřebná pro napojení na VRT (vysokorychlostní tratě), ve variantě A postačuje pro VRT jedna z kolejí nového nádraží, pro variantu B se musí vybudovat přes 12km podzemních tunelů, procházejících historickým centrem města. To výrazně komplikuje proces povolení stavby, dramaticky zvyšuje náklady a také na dlouhou dobu paralyzuje centrum města. Ve variantě B by po dobu min. 5,5 let musela být zcela vyloučena železniční doprava ze stávajícího nádraží a nahrazena autobusovou.
Varianta A umožňuje výstavbu bez dopadu na stávající provoz nádraží.
3. Vysokorychlostní tratě
Varianta A:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Zdravé školní jídelny a kvalitní výživa od útlého věku
Jsem jedině pro, ale uvědomujete si, že právě zdravou stranu si čím dál víc lidí nemůže dovolit? Vždyť už teď řada rodičů nemá ani peníze na školní obědy, a jestli by byli kvalitnější, což jsem pro, asi by byli i dražší, a tím pádem na ně nebude mít ještě víc lidí. Nebo máte snad řešení? Jaké?
Další články z rubriky

9:15 Lachnit (ANO): Je Petr Fiala falešným krotitelem inflace?
Když politik píše článek, natáčí video či jinak promlouvá k veřejnosti, očekává, že vzbudí zájem div…
- 8:09 Ministryně Černochová: Firmě 4 Army otevřel dveře můj předchůdce
- 7:07 Zelení: Povinné ověřování věku není řešení
- 6:05 STAN: Financování sportu musí být transparentnější
- 4:31 Nováková (TOP 09): Děti a školy nemohou dál čekat
- 23:00 Premiér Fiala: Je otázka, nakolik to hnutí ANO myslí s obranou ČR vážně