Debatovat o nádraží můžeme dalších sto let, já bych zde s dovolením sepsal několik bodů, proč dlouhodobě preferuji variantu A, čili nádraží U řeky.
1. Připravenost projektu:
2. Doba a průběh výstavby
Studie proveditelnosti předpokládá dobu výstavby v obou variantách cca 6 let. Je ale potřeba si uvědomit, že v tomto časovém úseku není obsažena doba potřebná pro napojení na VRT (vysokorychlostní tratě), ve variantě A postačuje pro VRT jedna z kolejí nového nádraží, pro variantu B se musí vybudovat přes 12km podzemních tunelů, procházejících historickým centrem města. To výrazně komplikuje proces povolení stavby, dramaticky zvyšuje náklady a také na dlouhou dobu paralyzuje centrum města. Ve variantě B by po dobu min. 5,5 let musela být zcela vyloučena železniční doprava ze stávajícího nádraží a nahrazena autobusovou.
Varianta A umožňuje výstavbu bez dopadu na stávající provoz nádraží.
3. Vysokorychlostní tratě
Varianta A:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Strach z preferencí KDU čsl
Jsem hluboce znepokojen tím, že se vaše strana do některých krajských zastupitelstev. Jak jako křesťanská strana zaručíte, že v případě vašeho volebního vítězství nebudou znovu probíhat čarodějnické procesy, násilna rekatolizace nebo dokonce povinná práce na cirkevním a odváděním desátek. Křesťanstv...
Další články z rubriky

10:21 Rajchl (PRO): Husarský kousek maďarské diplomacie
Reakce na svém veřejném facebookovém profilu na zrušení amerických sankcí na Gazprombank
- 9:15 Lachnit (ANO): Kdo se chřestu bojí, nesmí do lesa
- 8:07 Hejtman Koleta: Rozhodli jsme se proto cílit pomoc tam, kde je nejvíce potřeba
- 7:10 Ministr Hladík: Abychom ochránili lidské životy je nutné včas realizovat všechny typy protipovodňových opatření
- 6:12 Nachtmann Gajičová (STAN): Obce vědí, co funguje
- 4:31 Vích (SPD): Z necelých 2% na 5% procent HDP na zbrojení? Nereálné