Debatovat o nádraží můžeme dalších sto let, já bych zde s dovolením sepsal několik bodů, proč dlouhodobě preferuji variantu A, čili nádraží U řeky.
1. Připravenost projektu:

2. Doba a průběh výstavby
Studie proveditelnosti předpokládá dobu výstavby v obou variantách cca 6 let. Je ale potřeba si uvědomit, že v tomto časovém úseku není obsažena doba potřebná pro napojení na VRT (vysokorychlostní tratě), ve variantě A postačuje pro VRT jedna z kolejí nového nádraží, pro variantu B se musí vybudovat přes 12km podzemních tunelů, procházejících historickým centrem města. To výrazně komplikuje proces povolení stavby, dramaticky zvyšuje náklady a také na dlouhou dobu paralyzuje centrum města. Ve variantě B by po dobu min. 5,5 let musela být zcela vyloučena železniční doprava ze stávajícího nádraží a nahrazena autobusovou.
Varianta A umožňuje výstavbu bez dopadu na stávající provoz nádraží.
3. Vysokorychlostní tratě
Varianta A:
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Lídr opozice
To by chtěl být každý. Piráti o sobě dokonce tvrdí, že jsou tou jedinou opozicí. Co ale vlastně znamená, že byste tím lídrem opozice byl? A myslíte, že tomu odpovídá volební výsledek hnutí? Ještě by mě zajímalo, když si tak v opozici přehazujete ty ,,posty“ v čem se třeba STAN hodlá lišit od ostatní...
Další články z rubriky
20:16 Kupka (ODS): Stojíme pevně a jednoznačně na straně Ukrajiny
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Ukrajině a měnící se politice ČR vůči ní.
- 18:12 Okamura (SPD): Dostupné bydlení, naše priorita
- 16:14 Dvořák (STAN): Babišova vláda - zbabělost, sobectví a nezodpovědnost
- 14:12 Premiér Babiš: Každou korunu, kterou máme, potřebujeme pro naše občany, ne na válku
- 12:17 Rajchl (PRO): Vojenské odvody pro hrdiny z Twitteru
- 10:17 Konečná (KSČM): Nezalekli jsme se paragrafu, který nás má kriminalizovat



