Debatovat o nádraží můžeme dalších sto let, já bych zde s dovolením sepsal několik bodů, proč dlouhodobě preferuji variantu A, čili nádraží U řeky.
1. Připravenost projektu:
2. Doba a průběh výstavby
Studie proveditelnosti předpokládá dobu výstavby v obou variantách cca 6 let. Je ale potřeba si uvědomit, že v tomto časovém úseku není obsažena doba potřebná pro napojení na VRT (vysokorychlostní tratě), ve variantě A postačuje pro VRT jedna z kolejí nového nádraží, pro variantu B se musí vybudovat přes 12km podzemních tunelů, procházejících historickým centrem města. To výrazně komplikuje proces povolení stavby, dramaticky zvyšuje náklady a také na dlouhou dobu paralyzuje centrum města. Ve variantě B by po dobu min. 5,5 let musela být zcela vyloučena železniční doprava ze stávajícího nádraží a nahrazena autobusovou.
Varianta A umožňuje výstavbu bez dopadu na stávající provoz nádraží.
3. Vysokorychlostní tratě
Varianta A:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
EU
Napsal jste to přesně, že se EU snaží být v ochraně životního prostředí lepší než zbytek světa. Já se ale ptám, k čemu to je? Hlavně když jak taky sám tvrdíte, je to na úkor nás všech, kdy na tu její politiku tvrdě doplácíme?
Další články z rubriky

13:09 Majerová (Trikolora): Tragická realita naší současnosti
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k agresivitě a potlačování svobodné diskuse
- 12:12 Přísaha: Není možné, aby si úzká skupina lidí dělala ze státu kasičku
- 11:17 Rajchl (PRO): Naše země nepotřebuje v čele bruselské pudlíky
- 10:21 Zwyrtek Hamplová: Dochází nám evidentně síly a kapacity
- 9:15 Lachnit (ANO): Je Petr Fiala falešným krotitelem inflace?
- 8:09 Ministryně Černochová: Firmě 4 Army otevřel dveře můj předchůdce