Marková (Trikolóra): Starší auto se podle EU stává "nepřítelem státu". Co na tom, že jiné je nedostupné

23.12.2020 5:34

Soudný člověk chápe, že jsou lidé, kteří zkrátka na drahá nová auta nemají peníze. Soudnost a zdravý rozum bychom ale v EU hledali čím dál hůř.

Marková (Trikolóra): Starší auto se podle EU stává "nepřítelem státu". Co na tom, že jiné je nedostupné
Foto: Trikolóra
Popisek: Trikolóra

Je to tak trochu podle slavného výroku Marie Antoinetty, „proč nejedí koláče, když nemají chléb“. Koronavirová epidemie zásadně ovlivnila nejen život nás všech, ale tak trochu hodila vidle i do tzv. Green Dealu Evropské unie. Vzhledem k tomu, jak se na nás ze všech stran hrnou nové a nové alarmující informace, zavádí se nová a nová omezení, ze všech stran jsme zavalováni katastrofickými scénáři příchozí pandemie, spousta lidí se začala bát tolik, že napříč Evropou přestala používat, nebo hodně omezila hromadnou dopravu. Přepravovat se tito lidé ale potřebují. Mnohdy se ovšem v důsledku právě těchto opatření dostali do svízelné finanční situace a nemají jinou možnost, než sáhnout po autu, které je jim finančně dostupné. Tato auta nejsou nadupána všemožnými drahými podpůrnými systémy, neplní nesmyslné normy a už vůbec nepodporují myšlenku totální elektromobility. Jedinou jejich výhodou je, že zkrátka jezdí, jsou snadno opravitelná a jsou levná. A jsou mnohdy poslední nadějí pro lidi, kteří se potřebují dostat do práce, k lékaři, do obchodu nebo s dětmi do školy. A to je prý ten problém. Vy nemáte chtít to, co potřebujete. Vy máte chtít to, co z Bruselu určí!

Anketa

Má prezident Miloš Zeman vaši podporu? (Ptáme se od 22.12.2020)

83%
17%
hlasovalo: 14022 lidí

Najednou ale jakoby přestala platit budovatelská hesla a lidé racionálně sáhli po tom, co je dostupné. A nová auta jsou mimochodem nedostupná i proto, že EU nařizuje, co v nich musí a nesmí být. Takže tam máme věci o které nestojíme, přesto je musíme v ceně auta zaplatit. Proto končí nová malá levná auta. Malá jsou pořád, ale levná být už nemohou. Ojetá auta tak napříč Evropou zažila prodejní boom, a ta nová stojí na parkovištích výrobců. Říká se tomu neviditelná ruka trhu, nebo chcete-li, kapitalismus. Prodává se to, o co je zájem. Sice je to v souladu s potřebami lidí, lidí kteří skutečně nekupují staré auto proto, že jsou fanoušky veteránů, ale proto, že jinou možnost nemají. Není to ale v zájmu evropských komisařů. Co je tedy snazší, než to těmto lidem zakázat, že? Takovou oblíbenou mantrou je, že je to vlastně v našem zájmu, protože ta stará auta jsou přece tak nebezpečná. Tím, že nám zakážou koupit si starší auto, prý chrání naše zdraví. Co na tom, že se díky tomu tisíce převážně starších lidí nedostanou třeba k lékaři. Co na tom, že se jimi desítky let jezdilo. Nehody nezpůsobují auta. Nehody způsobují řidiči. Nedělejme z lidí nesvéprávné tvory, věnujme se tomu, abychom například měli kvalitní autoškoly, ze kterých vycházejí lidé do provozu připravení. Řešení by byla, jen je třeba je chtít najít jinde, než v buzeračních zákazech.

Přijde mi, že úředníci v Bruselu jsou ve svých kancelářích už dávno naprosto odtržení od reality a už se tak moc vzdálili potřebám běžného člověka, že jsou skutečně jako ta Marie Antoinetta. Vůbec netuší v čem je problém. A to nejen co se týká aut. Frekvence, s jakou EU přichází se závaznými regulacemi, které bezprostředně negativně dopadnou na životy běžných lidí prudce narůstá a nevypadá to, že by se tento trend měl zastavit. V rámci vyššího evropského dobra. Hurá!

Čím dál víc nuceně přijímaných nařízení jsou pro běžného občana vyloženě škodlivé, bez ohledu na to, že nám propaganda tvrdí opak. Přitom nemáme šanci je nijak ovlivnit. Zvažme tedy, jestli má smysl v instituci, kde už se demokracie ani nepředstírá nadále setrvávat.

(ZDE, zdroj ZDE)

(převzato z Profilu)

Článek byl převzat z Profilu Bc. Jana Marková

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

David (SPD): Macron prý chce nahradit von der Leyenovou

17:17 David (SPD): Macron prý chce nahradit von der Leyenovou

Informace na svém veřejném facebookovém profilu o údajných ambicích francouzského prezidenta Macrona…