Pod heslem "ještěže Vás máme" spouští Agrofert účelovku, neboli kampaň ze zlepšení svého jména. A tak mne napadlo:
1. Jestlipak si firma zadala reklamu u svého oblíbeného reklamního partnera, Farmy Čapí hnízdo. Jen pro připomenutí, před pár lety firmy holdingu daly zakázku na reklamu v dech beroucí výši více než čtvrt miliardy korun právě této firmě. Takže toto místo v polích, s Lemury a jinou zvířenou, musí být na reklamu opravdový expert (a je samozřejmě bohapustou účelovkou, že poté co ani upozornění z Německa nepřivedlo naše finančáky, tehdy podléhající panu Babišovi, k prošetření operace, ho nyní údajně šetří policie).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV