ČEZ: Ústecké Zákaznické centrum nabízí nyní více pohodlí a dobrou kávu

24.10.2018 16:10 | Zprávy

Ve zcela novém hávu vítá návštěvníky Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Ústí nad Labem.

ČEZ: Ústecké Zákaznické centrum nabízí nyní více pohodlí a dobrou kávu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ač se nachází stále na stejné adrese v Panské ulici, má nyní moderní design. Tudíž je prostornější, více prosvětlené a hlavně s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Je přitom již osmým v rámci celé České republiky, které prošlo redesignem.

Ústecké zákaznické centrum je po Děčínu, Chomutovu a České Lípě na severu Čech čtvrtým v pořadí, kterým se Skupina ČEZ snaží v moderním duchu přiblížit svým klientům. Jak mají nová zákaznická centra vypadat, si přitom stanovili zákazníci do značné míry sami.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

7:14 AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

Prohlášení AMSP ČR k návrhu Evropské komise ohledně cíle snížení emisí CO2 o 90 % do roku 2040