Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace

18.08.2013 12:10 | Zprávy

Města a obce, kde je omezena nejvyšší povolená rychlost, hrají důležitou úlohu v nové kampani pojišťovny GENERALI. V srpnu bude vidět na 216 reklamních plochách po celé České republice. Více než polovina vizuálů je rozmístěna právě ve městech a obcích. Kampaň připravila agentura Dorland.

Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

„Cílem kampaně je prezentace Generali jako pečující pojišťovny. Péče je přeneseně vyjádřena životními situacemi, které mohou potkat každého z nás,“ vysvětluje Renata Werliková, manažerka marketingu pojišťovny Generali. „Generali s nepředvídatelnými nástrahami života počítá a svým klientům nabízí řešení,“ zdůrazňuje Renata Werliková.

Na vizuálech jsou klíčové tři základní prvky: výmluvný obraz, logo a velký claim. Například: “Pes, který štěká, nekouše. A kdyby ano, je tu pojištění od Generali.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Pojišťovna Generali



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V Temelíně se vylíhla čtyři mláďata sokola stěhovavého

7:16 ČEZ: V Temelíně se vylíhla čtyři mláďata sokola stěhovavého

Na druhé nejvyšší stavbě Jaderné elektrárny Temelín, na stometrovém ventilačním komíně, se vylíhla d…