Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

25.04.2024 7:23 | Tisková zpráva

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata čtyř minipříběhů z nové kampaně České televize s názvem Tak určitě! Jejím cílem je propagace pozitivních hodnot ve sportu. Spoty, jejichž příběhy se odehrávají v hokejovém prostředí, vytvořil kreativní tým okolo scenáristy Petra Kolečka a producenta Dana Strejce.

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu
Foto: Karel Šebesta
Popisek: Logo ČT

„Naše příběhy se sice odehrávají v hokejovém prostředí, ale zaměřují se na obecnější hodnoty, které se týkají každého sportu. A vlastně celé české společnosti. Sport v sobě nese hodnoty, které se prolínají s tím, co by bylo dobré, aby si osvojovala nejen sportovní část obyvatel, tedy fanoušci a aktivní sportovci, ale řadu hodnot by bylo dobré, abychom ctili i v běžném civilním životě. A veřejnoprávní televize tu není jen od toho, aby přinášela ty zábavné okamžiky, ale občas taky musí apelovat právě na to, aby společnost na důležité hodnoty nezapomínala,“ uvedl generální ředitel České televize Jan Souček.

Minipříběhy nové kampaně uvidí diváci na všech programech ČT kromě zpravodajské ČT24 ode dneška až do konce května. Další by k aktuálním čtyřem mohly vzniknout na podzim.

Anketa

Jste rádi, že v USA prošel balík pomoci pro Ukrajinu?

6%
92%
hlasovalo: 23381 lidí

„Veřejnoprávní televize, která má svůj sportovní program a kvalitní vysílání v podobě světového šampionátu v hokeji, fotbalového Eura či olympiády, má i povinnost edukovat společnost, vytvářet hodnoty a motivovat děti i dospělé k tomu, aby ten sport vzali, hráli ho fair play a ty hodnoty si odnesli i do života,“ řekl výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský, který se spolu s šéfkomentátorem Robertem Zárubou na myšlence kampaně i na konečné podobě minipříběhů podílel.

„Myslím, že připomínat podobné hodnoty je úkolem nejen veřejnoprávní televize, ale vlastně každého sportovního kanálu. Tyto minipříběhy se hlásí k podpoře určitých hodnost ve sportovním i společenském prostředí. Jsem rád, že zrovna tyhle příběhy nejsou založené na tom, co se dá vyčíslit, ale na tom, co se obtížně vyjadřuje,“ dodal Robert Záruba.

Hlavní autorskou trojicí nových spotů jsou scenárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc, kteří se podíleli například i na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna.

„Vždy mne bavilo hledat paralely mezi sportovním a běžným prostředím. Většinou jsem je používal ve svých projektech – snad – vtipně a s nadhledem. Tady jsem se pokusil o to samé, ale s vědomím, že tím sledujeme ještě dobrou věc. Vzhledem k tomu, že mám tři syny, cítím, jak je to důležité,“ doplnil Petr Kolečko.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

16:46 Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

Šetření v případě českého seniora žijícího v USA se změnilo v pátrání po důkazech, které by České sp…