Vinařství Blatel z Blatnice pod Sv. Antonínkem na Slovácku začalo od ledna letošního roku prodávat vína s etiketami pro nevidomé. „Chtěli jsme na trh přijít s něčím novým a originálním. Vzhledem k tomu, že se jedná o produkty určené výhradně do obchodních řetězců, mají zde etikety s Braillovým písmem velký význam,“ uvedla Monika Kořínková, marketingová ředitelka Vína Blatel, které produkuje vína s etiketami pro nevidomé. Za rok vinařství vyrobí zhruba 250 tisíc těchto speciálních lahví. „Etikety s Braillovým písmem však lepíme pouze na láhve, které budou běžně k dostání v obchodních řetězcích Albert, Tesco, Kaufland a Enapo,“ upřesnila Kořínková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva