dTest: Nedostatky zájezdu reklamujte co nejdříve

20.08.2021 16:11 | Zprávy

Měla to být vysněná letní dovolená, ale realita byla velmi odlišná od toho, co vám cestovní kancelář slibovala. Ubytování bylo horší, vzdálenost od moře neodpovídala informaci v katalogu a slibovaný bazén chyběl úplně? Braňte se a vady zájezdu reklamujte. Jak na to?

dTest: Nedostatky zájezdu reklamujte co nejdříve
Foto: dTest
Popisek: dTest

Cestovní kancelář jako pořadatel zájezdu odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou, ať už má služby poskytovat ona sama, nebo jiný smluvený poskytovatel, tedy například hotel či letecký dopravce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

7:14 AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

Prohlášení AMSP ČR k návrhu Evropské komise ohledně cíle snížení emisí CO2 o 90 % do roku 2040