Předvedou znalosti svých práv a povinností vůči poskytovatelům poštovních a přepravních služeb. Na soutěžící čekají zajímavé odměny. Soutěž vyhlašuje spotřebitelská organizace dTest.
Nakupování v e-shopech má své výhody, ale také určitá úskalí. Nejenže zákazník kupuje tak trochu zajíce v pytli, ale při doručování zboží mohou nastat komplikace. Přepravní společnosti mohou nešetrným zacházením napáchat na zásilce značné škody. Na koho se tedy obrátit, když doma zákazník otevře dlouho očekávaný balíček a zjistí, že zakoupené hrníčky jsou potlučené či nový mobilní telefon má prasklý displej? Nejen na tuto otázku musí soutěžící najít odpověď.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024