Předvedou znalosti svých práv a povinností vůči poskytovatelům poštovních a přepravních služeb. Na soutěžící čekají zajímavé odměny. Soutěž vyhlašuje spotřebitelská organizace dTest.
Nakupování v e-shopech má své výhody, ale také určitá úskalí. Nejenže zákazník kupuje tak trochu zajíce v pytli, ale při doručování zboží mohou nastat komplikace. Přepravní společnosti mohou nešetrným zacházením napáchat na zásilce značné škody. Na koho se tedy obrátit, když doma zákazník otevře dlouho očekávaný balíček a zjistí, že zakoupené hrníčky jsou potlučené či nový mobilní telefon má prasklý displej? Nejen na tuto otázku musí soutěžící najít odpověď.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…