Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů

05.03.2013 21:25

Přímé bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24 České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů. V roce 2012 jejich počet vzrostl o více než 51 tisíc, hlavně díky nové, jednodušší a přehlednější verzi internetového bankovnictví, kterou banka představila klientům v srpnu loňského roku.

Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

V roce 2012 klienti provedli přes přímé bankovnictví České spořitelny 94,7 milionů transakcí v celkovém objemu cca 2 600 mld. Kč. Novou verzi SERVISU 24 si podle prosincového průzkumu chválí přes 85 % klientů, kteří se v něm díky srozumitelnějším pojmům a jednodušší navigaci lépe orientují a stráví v něm téměř o ¾ méně času než dříve. BUSINESS 24 byl pak u firemních klientů hodnocen jako jednička na českém trhu.

„Loňskou změnu našeho internetového bankovnictví jsme dělali na základě rozsáhlého průzkumu mezi klienty. Nynější spokojenost klientů přesahující 85 % nám potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Obliba našeho přímého bankovnictví stále stoupá. Od začátku letošního roku vzrostl počet uživatelů o dalších více než 12 tisíc,“ dodal David Lorenc.

Internetového bankovnictví SERVIS 24 umožňuje jednoduchou a intuitivní obsluhu. Má přehledné menu, logické uspořádání položek, možnost osobního nastavení a příjemný vzhled. Tyto vlastnosti klienti nejvíce oceňují. Česká spořitelna ve svém internetovém bankovnictví klienty také informuje o důležitých zprávách z banky. Čtenost informací se ve druhé polovině roku zvýšila pětinásobně.

Česká spořitelna se i nadále zaměřuje na rozvoj a inovace internetového bankovnictví s cílem připravit pro klienty uživatelsky ještě přívětivější prostředí. Od začátku letošního roku si například mohou majitelé Osobních účtů pojmenovat své souhlasy s inkasem a usnadnit si tak v nich orientaci. Na jaře si pak klienti v případě zablokování přístupu budou moci internetové bankovnictví jednoduše odblokovat přes přihlašovací stránku www.servis24.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz

Důchodová reforma

Tvrdíte, o důchodové reformě jednáte i s laickou veřejností. Jak? Kde? Jsem si ničeho takového nevšiml. A myslíte, že má smysl schvalovat něco, na čem se aspoň z větší části neshodnete s opozicí? K čemu reforma, kterou jiná vláda zase zruší, což už se stalo? Nebylo třeba chybou, že jste s opozicí ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Orlík umí znovu najet za dvě minuty na plný výkon, po jarní údržbě má nový řídicí systém

9:16 ČEZ: Orlík umí znovu najet za dvě minuty na plný výkon, po jarní údržbě má nový řídicí systém

Orlík za celou svou historii vyrobil už 21 TWh ekologické elektřiny, a pokryl tak pomyslnou spotřebu…