„Všechno, co pan prezident říká, jsou promyšlené signály. Miloš Zeman to neříká jen tak, ale s cílem zaujmout veřejnost, šokovat ji, a to za jakoukoliv cenu. Ze souslednosti jeho výroků a jednání a logiky, s níž se opakují, lze jednoznačně usuzovat, že se jedná o komunikační strategii,“ tvrdí vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK Denisa Hejlová.
- Původní text ZDE
Strategického génia by naopak ze Zemana nedělal marketingový specialista Karel Křivan. Ten si nemyslí, že by jeho slova byla nějak zvlášť promyšlená. „Zeman ale dobře ví, že když řekne vulgární slovo, bude se o tom mluvit, a to mu dělá dobře,“ uvedl s tím, že vnímá, že Zemanovy vulgarity mohou zastínit lidi, kteří vyznamenání dostanou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Je pravda, že chcete zrušit senát?
Jak toho chcete docílit, když by proto museli hlasovat sami senátoři, a to se podle mě nikdy nestane? Neslibujete náhodou něco absolutně nereálného a nesplnitelného?
Další články z rubriky

13:00 Okamura s pilou. Jenže ono se toho na akci SPD semlelo víc
Český jarmark SPD tradičně otevírá ve třináct hodin. V Ostravě ale první zájemci k připraveným stolů…
- 8:28 Lžete, sejmul Rajchl Černochovou a vytáhl na ni raketu. A nejen to
- 22:00 „Důchodci, přidali jsme vám víc než Babiš“. Viděli jsme, co Jurečka a další slibují na Moravě
- 18:15 Přišli rušit jarmark SPD. Létaly nadávky. A pak i pivo
- 16:15 Jako poslanci mi cenzurují počítač. Na konferenci přišlo šokující odhalení
- 20:00 Stačilo! v Trutnově. Provokatéři dorazili, policie chyběla