„Všechno, co pan prezident říká, jsou promyšlené signály. Miloš Zeman to neříká jen tak, ale s cílem zaujmout veřejnost, šokovat ji, a to za jakoukoliv cenu. Ze souslednosti jeho výroků a jednání a logiky, s níž se opakují, lze jednoznačně usuzovat, že se jedná o komunikační strategii,“ tvrdí vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK Denisa Hejlová.
- Původní text ZDE
Strategického génia by naopak ze Zemana nedělal marketingový specialista Karel Křivan. Ten si nemyslí, že by jeho slova byla nějak zvlášť promyšlená. „Zeman ale dobře ví, že když řekne vulgární slovo, bude se o tom mluvit, a to mu dělá dobře,“ uvedl s tím, že vnímá, že Zemanovy vulgarity mohou zastínit lidi, kteří vyznamenání dostanou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Na kolik je pro vás téma bezpečnosti prioritou?
Jak byste k zajištění naší obrany a bezpečnosti přistupovali vy? Chápu dobře, že nejste pro navyšování výdajů na naši obranu? A jak se stavíte k pomoci Ukrajině a díváte se na to, kolik Ukrajinců tu je?
Další články z rubriky
4:44 Foldyna na zahraničí, Ševčík povede školství, vymyslela ODS. Jenže „ministři“ se ozvali
ODS varuje před povolební koalicí SPD a dalších subjektů, se kterými kandiduje, s hnutím ANO. A rovn…
- 20:59 Učení fakt není vysedávání v poslanecké kantýně
- 18:41 Dvě „hodnotové televize“ už si platíte. Jednu přímo na vládě
- 4:44 Svátek české armády. Panoptikum při schvalování od účastníka
- 8:15 Vy chcete korektní vztahy s Ruskem? Rakušan žasl na debatě
- 16:33 Podržte se. Smažák za 420 korun, a ještě hnusný. Voda za 220, klobása za 325. Na tohle lákají v Praze