„Všechno, co pan prezident říká, jsou promyšlené signály. Miloš Zeman to neříká jen tak, ale s cílem zaujmout veřejnost, šokovat ji, a to za jakoukoliv cenu. Ze souslednosti jeho výroků a jednání a logiky, s níž se opakují, lze jednoznačně usuzovat, že se jedná o komunikační strategii,“ tvrdí vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK Denisa Hejlová.
- Původní text ZDE
Strategického génia by naopak ze Zemana nedělal marketingový specialista Karel Křivan. Ten si nemyslí, že by jeho slova byla nějak zvlášť promyšlená. „Zeman ale dobře ví, že když řekne vulgární slovo, bude se o tom mluvit, a to mu dělá dobře,“ uvedl s tím, že vnímá, že Zemanovy vulgarity mohou zastínit lidi, kteří vyznamenání dostanou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
A vy neklidní nejste?
Vy jste v průzkumech dvouciferného výsledku nedosáhli vůbec a po posledních volbách jste vyprázdnili i lavice ve sněmovně. Jak vidíte budoucnost komunistů?
Další články z rubriky

14:13 „Pěkné výročí.“ Šídlo a další jásají nad koncem Varšavské smlouvy
Ministerstvo zahraničních věcí i Ministerstvo vnitra na X upozornili na 34. výročí od rozpuštění Var…
- 10:20 V Česku se prý pořád žije dobře. Proto Hrušínský nechce ve volbách Babiše
- 8:05 „Ty zbraně, kdo je platí? Fiala zatím neřekl.“ Veleba udeřil na slabé místo
- 4:44 Foldyna na zahraničí, Ševčík povede školství, vymyslela ODS. Jenže „ministři“ se ozvali
- 20:59 Učení fakt není vysedávání v poslanecké kantýně
- 4:44 Svátek české armády. Panoptikum při schvalování od účastníka