„Všechno, co pan prezident říká, jsou promyšlené signály. Miloš Zeman to neříká jen tak, ale s cílem zaujmout veřejnost, šokovat ji, a to za jakoukoliv cenu. Ze souslednosti jeho výroků a jednání a logiky, s níž se opakují, lze jednoznačně usuzovat, že se jedná o komunikační strategii,“ tvrdí vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK Denisa Hejlová.
- Původní text ZDE
Strategického génia by naopak ze Zemana nedělal marketingový specialista Karel Křivan. Ten si nemyslí, že by jeho slova byla nějak zvlášť promyšlená. „Zeman ale dobře ví, že když řekne vulgární slovo, bude se o tom mluvit, a to mu dělá dobře,“ uvedl s tím, že vnímá, že Zemanovy vulgarity mohou zastínit lidi, kteří vyznamenání dostanou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Dostupné bydlení
Když je pro vás takovou prioritou, proč jste to víc neřešili už teď? Nebo podle vás jste udělali maximum a to, že není bydlení nebo je pro většinu lidí nedostupné je výsledek? Já už mám dojem, že vy politici o dostupném bydlení jen mluvíte a problém narůstá!
Další články z rubriky

17:37 Vadim Petrov: Fiala leží Čechům v žaludku víc než komunisté
„Lidi většinou psali, že STAČILO! nejsou ti dřívější komunisti, zato Fialova ODS je to nejhorší, co …
- 16:39 „Co čeká nás?“ Vidlák vidí vlnu nenávisti. Vraždě Kirka se smějí i Češi
- 13:00 Okamura s pilou. Jenže ono se toho na akci SPD semlelo víc
- 8:28 Lžete, sejmul Rajchl Černochovou a vytáhl na ni raketu. A nejen to
- 22:00 „Důchodci, přidali jsme vám víc než Babiš“. Viděli jsme, co Jurečka a další slibují na Moravě
- 18:15 Přišli rušit jarmark SPD. Létaly nadávky. A pak i pivo