Moravec hned na úvod poznamenal, že původně měli být hosty ministr dopravy v demisi za hnutí ANO Daň Ťok a jeden z jeho předchůdců, Zbyněk Stanjura z (ODS). Jenže když se pánové dozvěděli, že by byli hosty až ve druhé hodině pořadu, tak svou účast odvolali. „Děkuji vám, že považujete druhou hodinu Otázek za dostatečně zajímavou,“ ocenil moderátor své náhradní hosty.
Pánové se poté shodli na tom, že rekonstrukce dálnice D1 nebude hotová do roku 2021, jak to slibuje současný ministr Ťok. Shodli se také na tom, že dálnice stavíme neúměrně dlouho a nemohou za to jen ekologičtí aktivisté, jak často říkají ministr Ťok nebo prezident Miloš Zeman.
Moos je přesvědčen, že český stát neumí dopravní projekty vykomunikovat s veřejností. Kromě toho prý neumíme řádně připravit dopravní projekty. A když už nějaké připravíme, tak je neumíme správně řídit – připravit si zdroje, pracovní síly a tak podobně. Příprava dopravních projektů je podle Moose věda. „Ale ti lidé, kteří o tom dnes rozhodují, jsou jen uživateli silniční sítě a myslí si, že tomu rozumějí,“ kroutil hlavou akademik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp