Média zaujala kauza z filmového festivalu v Karlových Varech – petice umělců proti České zbrojovce coby sponzorovi. Je to legitimní postoj, nebo absurdita, že sponzorovaný vyhazuje sponzora?
S dovolením toho využiji: „Rád bych České zbrojovce při téhle příležitosti vystřihl velkou uctivost za to, jak výrobky jejich značky dobře reprezentují Českou republiku! Měl jsem možnost vidět několik nepublikovaných záběrů ze zkušební střelnice a byl jsem nadšený.“
K druhé části otázky mohu jen nezúčastněně konstatovat, že to není absurdní. Je to smutné! Smutné, že legendární herec a opravdu dobrý šéf karlovarského festivalu je veřejně uštknut hady zahřátými na jeho prsou! Ale protože znám hereckou mentalitu, tak ono se to nějak vyleští, ono se to nějak vydiplomatizuje, a když se o tom nebude mluvit, tak příští rok zase háďátka dorazí ke karlovarskému prameni a budou se těšit z nekonečné přízně a ukazovat své bezbřehé charaktery.
Jan Čulík se v rozhovoru s Dominikou Švecovou vymezoval proti tabákovému gigantu Philip Morris a jeho sponzoringu filmové přehlídky. Je tedy v pořádku, aby na festivalu, kde se promítají filmy o současných problémech světa, aby sponzoring souvisel s výrobky, které ubližují lidem?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marek Korejs