O politické kampani se má mluvit. Reklama musí překvapit a zaujmout. Tento text je sám o sobě důkazem toho, že prvního cíle se koalici SPOLU (složené ze stran ODS, TOP 09 a KDU-ČSL) podařilo dosáhnout. Ale zas tak jednoduché to není.
Proč firmy mění značku?
Že agresivní svítivé barvy poutají pozornost ví každý, kdo šel kolem vývěsky s plakáty. Výrazná barva pomáhá tomu, aby si člověk vůbec všiml nějakého sdělení. Platí to nejen na plakátovacích plochách, ale i na sociálních sítích, obecně všude, kde je víc různých sdělení pohromadě.
Barvy koalice SPOLU se zásadně mění. Výraznou změnu identity obvykle dělá značka, když je v krizi, tedy když má vážný problém. Příkladů je celá řada: Philip Morris (výrobce cigaret) je dnes Altria. Facebook se změnil na Metu a tak dále. V tomto případě se SPOLU navíc zbavila odkazu na barvy stran, které ji tvoří. Jenže to nestačí. Změna loga je výrazem změny. Pokud samotná změna v přístupu či nabídce není přítomna, samotná výměna barev nestačí. A to není jediné riziko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: .
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

19:31 Trump se naštval na Putina: Hezky mluví a pak všechny bombarduje
Americký prezident Donald Trump v neděli prohlásil, že pošle na Ukrajinu rakety protivzdušné obrany …
- 13:13 Pospíšilovi to ujelo. „Vyzradil tajnou taktiku SPOLU“
- 15:00 Ruské ztráty? Analytik nastřílel díry. Vážné
- 8:20 Prasklo to. Válkovi se léto změní v noční můru
- 18:00 „Jedete v dozimetru, bitcoinu, kampeličce“. Jiří Pospíšil neposlouchal rád
- 16:05 Ceny se tu blíží Západu, životní úroveň mnohem méně, rozebírá ekonom