Ať se politické strany snaží sebevíc propagovat se na YouTube volebními klipy, lidé si stejně ze všeho nejvíc prohlížejí videa, na kterých politici působí směšně, trapně, nebo prostě obyčejně.
Vyplatí se tedy, pokud politici zkusí tento trik využít ve svůj prospěch – a dělají si v klipech legraci sami ze sebe. Například spoty, ve kterých zelení zparodovali vlastní poslankyni Kateřinu Jacques a její neschopnost vybavit si, co je to biomasa, byly u diváků na internetu úspěšné. Hlasy v eurovolbách však straně nepřinesly.
Co láká diváky? "Ty si kretén" a "Kdo z vás to má?"
Bezkonkurenčně největší sledovanost mají na YouTube videa z vysílání České televize, ve kterých publicistický pořad 168 hodin sestavil právě přeřeknutí a omyly z české politiky. Úplně nejsledovanější je klip, ve kterém Mirek Topolánek před zapnutými mikrofony prohlásí: „Ty si kretén, vole!“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cti