„Stačí si na sociálních sítích projet profily některých redaktorů či publicistů (je jich výrazná menšina) a můžete si udělat poměrně jasnou představu, jak dotyčný uvažuje, která ideologie má jeho sympatie, nebo dokážete odhadnout, jakou stranu volí. To je samozřejmě recept na průšvih, protože takový novinář se stane cílem kritiky zastánců opačného názoru a vzápětí je terč z celé televize. Její ideologičtí odpůrci mají okamžitě důvod, proč volat po nápravě, což se v praxi rovná snaze zkrotit ČT tak, aby sloužila jejich zájmům,“ napsal Půr.
Je sice pravda, že pracovníci České televize nebo Českého rozhlasu sice na sociálních sítích píší, že jejich názory nelze v žádném případě považovat za názory veřejnoprávní instituce, ale podle Půra je to pokrytecké prohlášení, protože za ta léta, co Facebook a Twitter existují, se vyvinuly do mediálních platforem, na kterých je u některých osob monitorováno takřka každé slovo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp