Schwarzenberg má stále téměř pětkrát větší počet fanoušků než druhý z kandidátů Miloš Zeman, 173.000 proti 35.000. V posledních dnech se ale růst Schwarzenbergových podporovatelů zpomalil, v sobotu dokonce oba kandidáti získali po 2700 fanoušcích. Největší nárůst zaznamenali kandidáti v dny prvního kola voleb a dny následující poté, za poslední dva týdny Schwarzenberg počet ztrojnásobil.
Důležitá je aktivita fanoušků
Ministr zahraničí a jeho volební tým je také více aktivní na sociálních sítích, denně píše v průměru třikrát více příspěvků než Zemanův tým. "Aktivita fanoušků je ale vyrovnaná v absolutních číslech, zvláště v posledních dnech se Zemanovi fanoušci v psaní na jeho zeď blíží aktivitě fanoušků Schwarzenberga, přestože je Zemanových fanoušků podstatně méně," uvedl Lukáš Maixner ze společnosti Socialbakers.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh