Ačkoli nenechává celá řada českých politiků na předsedovi vlády Andreji Babišovi (ANO) nit suchou, jednu věc uznávají. Uznávají, že se dokázal obklopit skvělými marketingovými specialisty, kteří dělají všechno, co mohou, aby voličům Babiše vykreslili v těch nejlepších barvách. Jedním z těchto marketingových expertů je také Marek Prchal, „génius sociálních sítí“, jak ho nazval sám Babiš, když ho po volebním úspěchu hnutí ANO v roce 2017 přitáhl před objektivy fotoaparátů a nadšeně ho objímal.
Otázkou je, zda by byl Babiš úspěšný tak, jak je, kdyby nebylo podobných marketingových mágů, jako je Prchal. Režisér vít Klusák by rád zjistil, kde by byl Babiš bez Prchala. Napsal mu proto otevřený dopis, v němž Prchala vyzval, aby Babišovu loď opustil. Vedla ho k tomu skutečnost, že jeho přítelkyní je sestra Prchalovy manželky a Klusák už si prý kvůli Babišovi a Prchalovi musel ledacos vyslechnout.
„Není dne, aby se mě na Tebe někdo nezeptal. Vypadá to asi takhle: ‚Vy jste s tím Prchalem vážně v jedný rodině?! Ježiši, fakt? To je teda úlet... A to se asi nevídáte, ne? Vídáte??! A o čem se jako bavíte? Jak ty rodinný sešlosti vypadaj, proboha?! To jako děláte, že von to nedělá a bavíte se o počasí?? A Ditě to nevadí??‘ A pokaždé to směřuje ke stejné otázce: ‚Fakt mu to za ty peníze stojí?!‘,“ popsal své zkušenosti Klusák na sociální síti Facebook.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp