Letošní veletrh nejnovější spotřební elektroniky CES ukázal, že všechno, co si v budoucnosti koupíte, bude ovládáno hlasem. Google a Amazon tvrdě soutěží o to, kdo dostane své hlasem ovládané asistenty do vaší televize, do auta a třeba i do koupelny. Tohle nás napadalo tento týden v Las Vegas, kde všechny společnosti nejvíc zdůrazňovaly, co všechno jim běží online a současně s hlasovou kontrolou, píší v MIT Technologie Review. Teď už můžete klidně požádat elektronického asistenta i o to, aby vám na záchodě zvedl prkénko... (ZDE)
Vedoucí expert pro oblast umělé inteligence Kai-Fu Lee mluví o její „třetí vlně“ spojené s nástupem OMO, což znamená „online-merge-of-offline“ - virtuální svět se propojuje s tím skutečným takovým způsobem, že každý přístroj ve vašem okolní dostane přístup k ovládání přes internet a zároveň bude působit jako senzor, který sbírá data o vašem životě. Umožní mu to poskládat vaše obecné vzorce chování (vaše základní algoritmy), aby mohl personalizovat všechny služby, ať už jste na nákupu nebo ve školní lavici.
Tato vize vyžaduje, aby všechno bylo napojeno v síti, píše časopis vydávaný vedoucí americkou technologickou univerzitou. Váš nákupní košík musí vědět, co máte v lednici, aby mohl doporučit optimální doplnění nákupu. A půjde-li o nákup online, měly by o něm vědět také vstupní dveře do vašeho domu, aby mohly počkat na toho, kdo to doručí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV