Vyřizovat je možné neodkladné záležitosti na živnostenském úřadu, matrice, Czech POINTu, evidenci obyvatel, registru vozidel, na podatelně v hlavní budově magistrátu města a vybrané záležitosti na registru řidičů. „Smyslem omezení provozu magistrátu je minimalizace osobního kontaktu, což více ochrání veřejnost i zaměstnance úřadu. V ideálním případě doporučujeme všem, kteří plánují návštěvu magistrátu, si nedříve zavolat na spojovatelku nebo přímo na příslušný odbor, svůj požadavek telefonicky projednat se zodpovědným zaměstnancem a společně pak vyhodnotit, zda je návštěva skutečně neodkladná,“ říká Markéta Bartušová, tajemnice Magistrátu města Hradec Králové. Takovým příkladem je třeba vyzvednutí dokladů. „Někteří občané si ještě před vyhlášením nouzového stavu nechali vyhotovit nový pas, občanský nebo řidičský průkaz. S ohledem na opatření vydaná vládou jsou doklady, kterým skončila platnost po 1. březnu, stále platné, tudíž není nutné si v těchto dnech pro nový doklad na úřad chodit,“ doplňuje tajemnice. Magistrát v těchto úředních hodinách nepřijímá žádosti o nové doklady a také zhotovené doklady nevydává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV