Proti všem
Patent na veřejné mínění rozhodně nemám. Bohužel z vaší otázky nechápu kam směřujete? Na základě čeho tak soudíte?
Patent na veřejné mínění rozhodně nemám. Bohužel z vaší otázky nechápu kam směřujete? Na základě čeho tak soudíte?
Dobrý den. Na podobnou věc odpovídám ve vedlejším dotazu. Samozřejmě, že nesouhlasím s urážkami prezidenta (veřejnoprávní médium nesmí urážet NIKOHO) a s uváděním lží. Ale – promiňze mi upřímnost – ani jedné z těchto dvou věcí jsem si ve vysílání ČT nevšimnul. Vy ano? Tak mi, prosím, zašlete konkrétní případy. Ty by pak byl
Dobrý den. To mě moc mrzí. Bohužel z vaší otázky nechápu, s čím nejste spokojen(a). S mým vyjádřením ohledně ČT? Ale to přeci nijak nesouvisí s členstvím v jedné nebo jiné straně. Sám jsem 12 let pracoval v rozhlase, věřte mi, že na objektivitu zpravodajství mám „vytříbený nos“ a v tomto případě opravdu musím
Jednoznačně nevidím. P. Ťok okamžitě ukončil své působení v soukromé firmě – navíc je to informace naprosto veřejná. Byl by blázen, kdyby se nějakého střetu dopustil. A dělat ministrovi náměstka? Nezlobte se – ale pokud má takto respektovaný a uznávaný manažer dát resort dopravy dohromady, tak musí mít kompetenci (a pochopitelně i odpovědn
Dobrý den. Ano je to tak, ve vnitřní komunikaci je určitě hodně věcí ke zlepšení. A myslím, že je to proces, který je pro hnutí ozdravný a správný. Každopádně vás mohu ubezpečit, že to není až tak polarizované, jak píšete – tedy, že rozhoduje pouze jeden člověk a jeho okolí. Andrej Babiš je jednoznačně naším lídrem s velkým charizmatem a m
Důvod je ten, že postižený (viník) dnes platí vlastně dvakrát. Jednou této ČKP a podruhé státu (resp. pověřené obci) pokutu podle Správního řádu. Je tedy vlastně potrestán dvakrát. Vycházíme z jednoduché logiky: pokud někdo nebyl pojištěn a způsobil škodu, má pojišťovna podle platné legislativy plné právo vymáhat po něm škodu soudně – v&nb
Ano, je to pravda – i když vaše formulace není úplně přesná. Nápad je staršího data – už od Nečasovy vlády. Nebojte – rozhodně nikomu nejde o to, obrat lidi o peníze. Jde o zlepšení komfortu pro lidi, pro řidiče. Řada silnic tzv. „rychlostní třídy“ splňuje technicky v dnešní moderní době parametry pro vyšší rychlost jako n dál
Pochopil jsem správně, že vinu za špatný stav vozidel kladete nekvalitním silnicím? Pokud je to správně, tak podle mě máte pravdu jen zčásti. Obecně je problém v tom, že máme extrémně zastaralý vozový park. Lidé svá stará auta lepí a flikují, často obcházejí kontrolu emisí a STK. Přitom v bazarech dnes najdete spoustu levných au
1/ Naprosto souhlasím. Všichni, kdo kandidovali (včetně mě), věděli do čeho jdou a jaké jsou za to peníze. Ty neplacené přesčasy mě mrzí. Znám to ze své rodiny, kdy jeden příbuzný je takto vydírán. A pokud by se ozval, řekne mu majitel firmy, že může odejít, protože má deset dalších náhradníků. V téhle roli vidím jednoznačně potřebno
Dobrý den. Tomu srovnání moc nerozumím. Z čeho tak soudíte? Pokud myslíte současné spory mezi A. Babišem a ministrem Němečkem, vidím to úplně jinak. Tehdejší VV měly kritiku v plánu a programu, byly nejmenším koaličním partnerem a skutečně vydíraly. Hnutí ANO tuhle potřebu skutečně nemá. Vedle SOCDEM máme ve vládě pr
Rezignace mě nepřekvapila. V úvodu je odpovědi je férové připomenout, že ministr Prachař některé úkoly splnil – podařilo se nám např. odblokovat výkupy pozemků, zaznamenal jsem posílení pozice státu vůči dodavatelským firmám, celkem slušný spád nabraly i opravy na D1. Bohužel řada dalších věcí se panu ministrovi začala hromadit – zpozdil p
Dobrý den. Nejdříve upřesnění – Volební výbor, jehož jsem členem, má na starost volení členů mediálních rad. To je trochu jiná disciplína. Rád vám však odpovím coby Předseda Volební komise Poslanecké sněmovny. Vámi zmíněné hlasy pro kandidáty, kteří nakonec nemohou být zvoleni, rozhodně nepropadnou. Tyto hlasy připadají prvnímu „náhradníkovi“.
Dobrý den. Toho rozporu jsem si všiml také, ale neměl by v něm být problém. V každé demokratické straně je normální přítomnost vícero názorových proudů, diskuzí a variant. Vysvětlení vidím v různých úhlech pohledu na věc. Optikou Andreje Babiše je nyní hlavním úkolem Hnutí ANO pracovat ve vládě a ve sněmovně. Širokou člensk
Podle mého názoru to diskriminační je a Evropská komise by s tímto měla mít problém. Myslím si, že zpoplatnění dálnic je rozumný krok – německá síť je ohromná a stát musí mít prostředku na její obnovu a rozvoj. Musí však vybírat férově ode všech řidičů, kteří ji používají, nezávisle na jejich původu či sídle.
Viz. výše
Váš pohled na věc mě mrzí. Snažil jsem se říct to, co se ostatní říct bojí. Po chodbách sněmovny nadávají, že mají platy nízké, že rozhodují o vážných věcech, jezdí po republice a trpí jejich osobní život. A pak voličům do médií s klidnou tváří tvrdí, že vše je v pohodě a že takový plat stačí. <p style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-al
Modrý majáček je jednoznačně výjimečná záležitost. Kromě bezpečnostních složek státu by je podle mě měli mít členové vlády, premiér i všichni ministři. Dnes a denně vidím jejich náročný program a pro jejich přesun po republice to má smysl.
Za ministra nemohu mluvit, proč nezveřejní svůj email netuším. K Vašemu dotazu: s přímými dotacemi (podporou) u hybridů či elektromobilů to není jednoznačné. Např. v Nizozemsku je vláda štědře dotuje, ale efekt není jednoznačný – zase tolik lidí si je nekupuje. Jinou cestou jdou Švýcaři – v praxi zjistili a ověřili si, že lidi v
Vašemu upřesnění rozumím – a odpovídám ano. Stojí to za úvahu, myslím, že na již stávající značení přidat údaj vzdálenosti ve formě číslovky by nemělo být problém. Brzy budu mít jednání se Správnou a údržbou silnic v našem – Pardubickém kraji – a schválně se na tuto věc přeptám. Pokud to půjde jednoduchým způsobem, mohly by se potom insp
Dobrý den. Omlouvám se za mírné zpoždění a zasílám odpovědi:Pokud vím, tak novela neřeš