Ing. Martin Kolovratník

  • ANO 2011
  • Pardubický kraj
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,94. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Možná to konečně vyjde

Dobrý den. Děkuji za Váš zájem - a vážím si toho. Aktivní komunikace poslance s občany je podle mě součástí naší práce, proto považuji za samozřejmé, že se věnuji vašim dotazům. Oceňuji také Váš zájem o daňovou problematiku a pokusím se věc vysvětlit. Bohužel se musím přiznat, že se s podobnými typy dotazů setkávám velmi často, proto jsem rád, že s

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

silnice

Dobrý den pane Nováku. Souhlasím s Vámi, že silnice jsou v Německu kvalitnější. Bohužel tato skutečnost pramení z faktu, že budování dopravní infrastruktury za minulých vlád bylo spjato s korupcí a klientelismem. Tato skutečnost byla jedním z důvodů, proč jsem se rozhodl aktivně zapojit do politiky. Jak jsem psal již v minulé odpovědi, hnutí ANO se

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Je u vás ve straně někdo, kdo se zabývá exekucemi?

Dobrý den Vašku. Nařízení exekuce není pro nikoho z nás příjemná záležitost a samozřejmě ani v této oblasti by se nemělo zapomínat na lidské hledisko. Bohužel neznám bližší informace ohledně Vašeho případu, proto je složité Vám poradit konkrétní postup. Nicméně bych Vám doporučil se obrátit jak na Vaši pojišťovnu, tak na právní služby, které Vám mo

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

zase další daně

Dobrý den. Předpokládám, že reagujete na nedávný nápad Ministerstva průmyslu a obchodu, respektive Sdružení automobilového průmyslu. Jako dopravní expert Hnutí Ano vás mohu ujistit, že budu zásadně PROTI této dani a tomuto nápadu. ANO šlo do politiky s tím, že bude daně snižovat a že nebude lidi zbytečně zatěžovat dalšími poplatky - toto

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Čína

Dobrý den. V této věci s premiérem souhlasím jen částečně. Naše vztahy s Čínou byly ovlivněny jinou zahraniční orientací za prezidenta V. Havla a následně i V. Klause. V komunikaci jsme hodně akcentovali lidská práva, na což je Čína citlivá. Čína je obrovský trh a já rozhodně nemám pocit, že by ČR nějak zaostávala ve srovnání s ostatními evropskými

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Kleslová

 Dobrý den. Mrzí mne, že jsem neustále torpédován dotazy typu R. Kleslová.  Pracovně řeším tolik zajímavostí v oblasti dopravy (nové tratě, vlaky i opravené silnice), věnuji se médiím a digitalizaci rádií a ve Sněmovně neustále zajišťuji proces voleb do orgánů a státních institucí. Ale rozumím vám a pokusím se odpovědět. Za nominace v Pra

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Kleslová a ČEZ

 Vezmu to odzadu. Paní Kleslová své angažmá v ČEZu končí, rezignovala i na funkci místopředsedkyně. Když jsem se o její práci pro ČEZ dozvěděl, byl to pro mě velký problém a jednoznačně jsem nesouhlasil. O tom, že mám správný názor mě přesvědčily i její výroky a neochota k otevřené komunikaci. S Registrem smluv to ovšem nesouvis

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Lidská práva

 Můžu. A není vůbec těžké ty příklady najít. Pamatujete si na rok 2009 a násilné potlačení protestu Ujgurů na západě Číny? Min 156 mrtvých. Dlouhodobé pronásledování členů hnutí Fa-lun-kung. Jen na toto hnutí musí tamní vláda investovat velké množství prostředků. Další příklad: tzv. Hnutí nových občanů. Občanská aktivita, která vznikla v roce

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Čína

 Dobrý den. Není to úplně přesně tak, jak píšete. Vidíte, že stačí pár dnů od položení vašeho dotazu a najednou jsou v médiích zprávy o krizi čínské burzy. Globální svět je propojen a mění se dynamicky. Navíc právě u nás ve střední Evropě je právě období růstu – v médiích se dočtete, že právě ČR roste nejrychleji ze všech ekonomickýc

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Alkohol za volantem

 Dobrý den. V této věci jsem dlouhodobě konzervativní a konzistentní. Budu rozhodně pro nulovou toleranci - tedy žádný alkohol. A pokusím se vysvětlit proč. Podle mého názoru je to o psychologii a určitých symbolech. Pokud dnes řidiči vědí, že není žádná tolerance, občas si zahrávají a říkají si: "jedno pivo mě nezabije, to za chvíli strávím".

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Babišův projev

Dobrý den. S tímto názorem pana Babiše jednoznačně souhlasím. Mrzí mě to, ale ze strany ČSSD začínáme být jako koaliční partner čím dál tím více vystavováni neférovým atakům. Politická debata posledních měsíců je často o tom, že ČSSD chce něco utratit (rozhazovat) a my v ANO se ji snažíme brzdit. Proč spolu sedíme ve vládě? Na podzim 2013 takové út

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

registrační pokladny

Dobrý den. Omlouvám se za opožděnou odpověď - registrační pokladny (EET) diskutujeme ve sněmovně právě v těchto dnech. V tuto chvíli není předpoklad, že by registrační pokladny měly být povinné i u vás, jako IT odborníka. Skutečně se počítá s první fázi s tím, že budou zavedeny v pohostinství, ubytování a podobných službách. Teprve po vyhodnocení p

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

USA a uprchlíci

 Upřímně přiznávám, že můj názor na USA je podobný. Na jednu stranu je to velká demokracie a silná ekonomická mocnost, na druhou stranu je evidentní, že řada konfliktů byla zbytečná a zažehla problémy, které dopadají i na Evropu. Nemyslím si ale, že bychom měli volat po přímé odpovědnosti USA. Spíš by Evropa měla jasně sjednotit své zahraničně

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

bodový systém

Dobrý den. Přiznám se, že o takové statistice nevím. Ale je to od vás skvělý a zajímavý podnět!  Zeptám se na Ministerstvu dopravy a určitě vám dám vědět! Je to téma které mě dramaticky zajímá! Už na červnové schůzi totiž začneme  projednávat „novelu zákona o provozu na pozemních komunikacích“. A právě zde se budeme věnovat i bodovému

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

To zní rozumně. Podpoříte to?

No – nevím, co tím pan Okamura přesně myslel. Přijde mi to spíš jako populistický výrok. Už jsem se k tomu vyjadřoval v jiném článku, zde na Parlamentních listech. Jednozačně se s Tomiem shodnu na „zákazu kazítek“. Nesmysl. Žádná regulace věci nepomůže, spíš bude situaci komplikovat. Ale prodloužení na pět let? Jak je to myšleno?

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

pražský okruh

Dobrý den. Ono to nelze přesně  formulovat takto “platí se na pražském okruhu“. Protože hotová je jen část.  Přehled všech úseků, kde se platí mýto najdete např tady: http://www.silnice.info/DATA2/cz-dr-15-myto-01-cz.png . Podle mapky poznáte, že na&nb

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Platy poslanců

Jedná se o zákon 236/95 Sb. o platu a dalších náležitostech představitelů státní moci. Velmi podrobně (včetně výpočtu náhrad) je to popsáno na stránkách sněmovny: http://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=683&z=3729

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Nápad

V Hnutí ANO postupně budujeme tzv. „expertní skupiny“.  Dopravu (na úrovni poslaneckého klubu) koordinuje kolega poslanec Stanislav Pfleger. Kvůli každodenním povinnostem jsme se ještě nesešli, ale rád zde veřejně slíbím, že kolegy popoženu. Je to pro mě velké téma  a pochopitelně můj zájem. 

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Taxislužba

Dobrý den, pane Holcmane. Předně se omlouvám za opožděnou reakci. Není to mým zvykem – přiznávám upřímně, že jsem tento dotaz ve shodu všedních dnů plně přehlédl. Taxislužbami jsem se shodou  okolností hodně zabýval právě na konci loňského roku –a to v souvislosti s příchodem nové zahraniční služby UBER.  Legislativu obecně jsem