Ačkoliv je ve světě nainstalováno již 845 systémových ploch, v tuzemsku je forma systémového partnerství navázána jen s desítkami obchodníků. Podle odborníků se však poptávka po franšízové formě podnikání v Česku průběžně zvyšuje. Kromě toho, že vzrůstá povědomí o franšíze jako takové, největší roli hraje fakt, že se jedná o méně rizikové podnikání z hlediska zájmu potenciálních zákazníků. „Doba se navíc zrychluje a známá značka zvyšuje šanci na rychlejší podnikatelské úspěchy, což se mnohdy jeví jako lákavé,“ uvedla Pavla Břečková, místopředsedkyně představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. „Z charakteru podnikání vyplývá, že bude více vyhovovat lidem, kteří chtějí rychlejší tržní úspěch a nechtějí příliš riskovat. Podnikatelské partnerství je rovněž vhodné pro jedince, kteří nemají vlastní dostatečně silný nápad či podnikatelskou zkušenost,“ doplnila Břečková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva