„Stát se netají tím, že provádí masovou kampaň, kterou propaguje očkování proti nemoci Covid-19. Pokud někdo propaguje jakýkoli produkt, i třeba zdravotnický, pak se jedná o reklamu a platí pro ni stejná pravidla, jako pro kohokoli jiného,“ uvádí JUDr. Tomáš Nielsen, který spolek právně zastupuje.
Ve veřejném prostoru se objevují billboardy a plakáty, v televizi se můžete setkat se spoty, které k propagaci očkování využívají různých zástupných témat, jako třeba možnost navštěvovat kulturní akce, možnost bez omezení cestovat, možnost navštěvovat restaurace a hospody. Sloganem,„udělejme tečku“ dává falešný pocit, že očkováním bude problém s koronavirem vyřešen. „Reklama ministerstva využívá strach z nemoci, uvádí nepravdivé informace a zatajuje ty negativní. To jsou typické znaky nekalé reklamy. Za největší zrůdnost ale považuji tvrzení, že očkovat se mohou nezletilé děti bez souhlasu rodičů. Takové tvrzení již překračuje veškeré hranice nejen zákona, ale také morálky,“ dodává právník Mgr. Ondřej Svoboda, další člen spolku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
očkování , reklama , TZ , Zdravé fórum
autor: Tisková zpráva
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…