Tato spolupráce potvrzuje silnou pozici strojírny na mezinárodním trhu a její schopnost poskytovat spolehlivé a inovativní řešení.
Máte důvěru v generála Michala Koudelku?Anketa
„Rozsah nejnovější objednávky s termínem dodání v červenci až září je šest tramvajových výhybek a tři čtyřsrdcovková křížení. K tomu tři rozjezdové automatizované výhybkové systémy a tři manuální sjezdové. Doba přepravy nákladní lodí je obvykle okolo 75 dní, a poté dalších několik dní trvá, než se vše dopraví z přístavu k zákazníkovi,“ říká Robert Masarovič, předseda představenstva a generální ředitel Pražské strojírny, a. s.
Dále také pokračují průběžné celoroční dodávky výhybek, srdcovek a přestavníků pro rekonstrukci vozovny Brunswick. V březnu došlo také k expedici centrálního křížení tramvajových tratí v ulicích Swanson St. a Flinders St.
„Dopravní podnik v Melbourne je po Dopravním podniku hlavního města Prahy druhým největším odběratelem z hlediska objemu dodávek. Významný je pro nás také díky časově rovnoměrným dodávkám, které probíhají i v zimních měsících, kdy je v našich zeměpisných šířkách poptávka obvykle nižší. Předpokládáme, že celkový letošní obrat do Melbourne převýší 66 milionů korun,“ dodává Robert Masarovič.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva