Firma se zkušenostmi z kampaní pro ODS bude propagovat potraviny

16.01.2012 12:00 | Zprávy

Stát začíná spouštět dvě reklamní kampaně na podporu originálních potravin z českých a moravských regionů. Mělo by to stát desítky milionů korun a polovinu peněz by měla proplatit Evropská unie. Informuje server iHNed.cz.

Firma se zkušenostmi z kampaní pro ODS bude propagovat potraviny
Foto: internet
Popisek: potraviny, ilustrační foto

Kampaně na propagace potravin by měly běžet za zhruba rok. Jednu pořádá Potravinářská komora s cílem podpořit potraviny s evropskou ochrannou známkou původu. Patří sem například karlovarské oplatky nebo kapr z Třeboně.

Druhou kampaň vypsal Státní zemědělský intervenční fond, má v obecné rovině propagovat regionální potraviny.

Firma Dorland má zkušenosti s kampaní ODS

Zakázku od Potravinářské komory získala agentura Dorland, která patří Lucii Češpivové. Ta má vazby s ODS i se státem. Firmy, které vlastní, tiskly některé předvolební materiály pro ODS nebo vydávaly časopis „51 Pro“ hájící občanské demokraty. Češpivová také získala zakázku za více než třicet milionů korun od Lesů České republiky. Uvádí server iHNed.cz.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vfe

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Evropská komise

Já si taky myslím, že by evropská komise, která není volena občany neměla o ničem minimálně zásadním rozhodovat. Opak je ale pravdou. Co s tím hodláte dělat? Je vůbec šance to nějak změnit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Snaha o selfie s losem může být nebezpečná

22:03 AOPK ČR: Snaha o selfie s losem může být nebezpečná

Cesta mladého losího samce, který doputoval z Polska do podhůří Bilých Karpat, vzbuzuje nebývalý záj…