Výrobce žiletek Gillette přišel začátkem roku s reklamou, která vzbudila rozruch. Snaží se v ní transformovat vlastní téměř třicet let starý slogan „The best a man can get“ (To nejlepší pro muže) na „The best a man can be“ (Nejlepší muž, jaký může být). Reklamní spot pojednával o maskulinitě a špatném chování mužů vůči ženám a slabším. Značka se vymezila proti domácímu násilí, sexuálnímu obtěžování a dalším aspektům toxického mužství.
„Jsem přesvědčená, že tady se marketing Gillette značně utnul. Naprosto neodhadnul rozpoložení svých zákazníků. V podstatě jim vzkázal: ‚Muži, jste nechutná sexistická čuňata. A teď nám navalte své peníze‘,“ uvedla k reklamě ekonomka Markéta Šichtařová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
reklama , Šichtařová , Gillette , maskulinita
autor: vef
Farmáři
Myslíte, že podpora farmářů je cestou, jak hromadně zlevníte potraviny? Já teda nevím, u farmářů nakupuji ráda, i když teď už čím dál méně, a to proto, že na to jednoduše nemám. Když jdu na farmářské trhy ceny jsou tam dost vysoké a taky mě kolikrát napadlo, zda i oni jen draze nepřeprodávají, co ko...
Další články z rubriky
17:31 Německý průmysl na pokraji zelené smrti? Kancléř dostal od továrníků naléhavý dopis
Zástupci předních německých průmyslových koncernů a odborového svazu adresovali kancléři Friedrichu …
- 15:35 „Ruské loutky?“ Svobodní se ohradili proti urážkám Leyenové. Fialova i bruselská propaganda mluví stejným jazykem, říká Vondráček
- 15:30 Ursula von der Leyen zůstává. Vládní europoslanci podrželi Brusel, opozice mluví o hrobařce EU
- 15:44 Průzkum: Šlachta přeskočil Motoristy a stoupá
- 16:50 Toto připomněli Ivanu Trojanovi po jeho nářku na Čechy
- 18:30 Radost nad prohrou ANO, ale Pekarová se při tom ztrapnila