Výrobce žiletek Gillette přišel začátkem roku s reklamou, která vzbudila rozruch. Snaží se v ní transformovat vlastní téměř třicet let starý slogan „The best a man can get“ (To nejlepší pro muže) na „The best a man can be“ (Nejlepší muž, jaký může být). Reklamní spot pojednával o maskulinitě a špatném chování mužů vůči ženám a slabším. Značka se vymezila proti domácímu násilí, sexuálnímu obtěžování a dalším aspektům toxického mužství.
„Jsem přesvědčená, že tady se marketing Gillette značně utnul. Naprosto neodhadnul rozpoložení svých zákazníků. V podstatě jim vzkázal: ‚Muži, jste nechutná sexistická čuňata. A teď nám navalte své peníze‘,“ uvedla k reklamě ekonomka Markéta Šichtařová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
reklama , Šichtařová , Gillette , maskulinita
autor: vef
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim